Saying no to art drought!

I've been looking at my blog and how seldom I post any of my work. Then I realized that I have been going through a long drought of no-artwork-done. I've gotten so busy with my morning job and one at the film studio, that there is barely no time for me to do anything creatively. I can't blame it on my computer or a lack of equipment, because I have more than I need already.

Perhaps it's time for me to tap into photography a little and draw in my sketchbook and share those little doodles with you. I have also began learning pottery, perhaps - if I create anything share-worthy, I will add that to my future post content.

For now, I am saying, "Goodbye, drought!" And I will make it my goal to have at least one post a month. I better start slow, than too big and completely overwhelm myself...
~
Po pregledu svojega bloga, sem žalostno sprejela dejstvo, da zelo redko kaj objavim. Zatem sem spoznala, da sem preživela dolgo sušo brez kakršnegakoli ustvarjalnega dela. Prva, dopoldanska služba in druga, popoldanska služba, v filmskem studiju sta me tako zaposlili, da nimam skoraj nič več časa za kreativno delo. Krivde ne morem znašati na svoj računalnik ali opremo, saj imam vsega dovolj - vsaj za začetek.

Mogoče je čas, da se začnem ukvarjati s fotografijo in skiciranjem v svojo skicirko. Pred kratkim sem se začela učiti še lončarstvo, mogoče - če ustvarim kaj deljenja-vredno, bom dodala kaj svojega dela v prihodnje objave.

Za sedaj pravim adijo suša! Moj cilj je, da objavim vsaj eno delo na mesec. Boljše, da začnem z manjšim ciljem, ki ga lahko dosežem, kot pa da si postavim previsoke cilje...

Comments

Popular Posts