More Patterned Animals

I was retrospecting yesterday, thinking about what inspired me to draw patterned animals...
I went to MOA (BYU's Museum of Art) some time ago because I really wanted to see their Islamic exhibit. I enjoy Islamic art, calligraphy, etc. It's just so beautiful! All those patterns, all those lines; I can't get enough of them.
Half way through the exhibit there were a few animals made of other animals and crazy looking creatures. They were overflowing with details.
---
Včeraj sem razmišljala od kod sem dobila inspiracijo za vse te vzorčaste (ali je to sploh beseda?) živali...
Pred kratkim sem šla v muzej umetnosti (MOA na BYU kampusu), ker sem res želela videti razstavo islamske umetnosti. Islamska umetnost in kaligrafija me zelo zanimata in sta mi zelo všeč. Čudovita mi je! Vsi ti vzorčki, vse te črte in linije; ne morem se jih nagledati.
Na pol poti skozi razstavo, je nekaj živali sestavljenih iz manjših živali in zanimivih bitij. Napolnjene so bile z detajli.



Comments

Popular Posts